Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2013 11:06 - Моят избор на счетоводна кантора в София
Автор: regifirm Категория: Бизнес   
Прочетен: 2369 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.02.2017 16:55


image

Както на всякъде по света, така и тук когатореши да започне някакъв бизнес, човек трябва да премине през някои задължителни стъпки като регистрация на фирма, фирмено счетоводство, наемане на офис и т.н. Аз съм един от тези, които са се решили да предприемат стъпки в търсене на по едно по светло бъдеще в границите на нашата прекрасна страна. В тази статия ще Ви споделя опита си от търсенето на качествена счетоводна фирма, която да движи счетоводството на малката ми нова фирмичка.

Като начало ще започна от регистрацията на фирма. За тази цел се доверих на една фирма, която да свърши тази работа, тъй като аз наистина нямах време да се занимавам с нея. След като регистрацията беше вече факт, отидох в офиса на въпросната фирма за да си взема всички документи. Сега ми престоеше да си намеря счетоводител. Попитах в тази фирма да ми препоръчат някоя счетоводна кантора, която взима по-тънко. Все пак в началото, а в близкото бъдеще едва ли щях да имам много фактури за осчетоводяване. Служителя от фирмата ми даде контакти на една кантора, но след като я проучих в нета, не останах много очарован.

Един съвет: Когато имате нужда от каквато и да било услуга, от каквато и да било фирма или индивидуалност, винаги питайте първо чичко Google по въпроса. Комбинирайте името на фирмата с изрази от типа на "форум", "мнение" и т.н. Ако имате някакви персонални данни ги провете и тях навсякъде - facebook включително.

За съжаление в България има прекалено много мошенници на глава от населението, затова винаги трябва да сте внимателни.

И така след като препоръката не ми свърши работа, аз реших да потърся фирма в нета. Влизах в уеб сайтовете на всяка една счетоводна кантора в София (а те не са никак малко) и търсех гаранции за качество на услугите. Фактор за мен беше и визията на уеб сайта на кантората. Качествената кантора винаги държи на качеството във всяко едно отношение.

И така след дълго лутане се спрях на фирма за счетоводни услуги Гранд Консулт.

Причините поради, които аз избрах тях бяха три: ниски цени и финансови гаранции за качество. Това ми беше напълно достатъчно за да се спра на тях. А в процеса на търсене попаднах и на много други полезни сайтове и счетоводни портали като odit.info. Има много полезен форум, където можете да се допитате за всичко и най-вече когато някое действие на вашата счетоводна кантора Ви се стори съмнително.

Като заключение: Много внимавайте на кого доверявате фирменото си счетоводство. Въпреки, че времената на репресии към малкия и среден бизнес изглежда преминаха, никога не е късно да се върнат отново. Затова следете внимателно какви ги върши счетоводната кантора, на която се доверявате, тъй като една данъчна ревизия е в състояние да Ви съсипе бизнес, а с него и целия Ви живот. Особено ако сте вложили много от него във вашата фирма и дейност.





Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: regifirm
Категория: Бизнес
Прочетен: 70193
Постинги: 17
Коментари: 3
Гласове: 19
Архив